Idan, Essin ja Annin psykologia 2 työ (Sotungin lukio, 2014)

maanantai 28. huhtikuuta 2014

17.1.2014

Moi taas!
Tänään taas juoksin Tomin kodin ohi, koska pelkäsin, että Tomi käskee koiransa kimppuuni, niin kuin silloin kerran. Tomin koti on koulumatkani varrella, ja vaikka koiraa ei näkynyt, juoksin silti.

Tänään ruokavälkällä Tomi ja Ville kaatoivat maitolasini ja kaikki muut nauroivat. Vaikka vain Tomi ja Ville kiusaavat minua, silti kaikkien muiden nauru tuntuu pahalta. Kukaan ei halua puolustaa minua. Äiti sanoo, että isot pojat kiusaavat minua, koska saavat siitä palkkioksi suosiota ja huomiota muilta. Ja äiti sanoo myös, ettei minun kannattaisi välittää heistä. En ymmärrä. Haluaisin vain saada kavereita.

Koska äiti sanoo, etten saisi välittää kiusaajista, minä vain annan heidän kiusata. Eivät he kuitenkaan lopeta, vaikka sanoisin vastaan.

Villen isä haki Villen tänään koulusta. Hän on todella pelottava ja hän huutaa aina Villelle. Jos minun isäni haisisi yhtä pahalta, en uskaltaisi varmaan mennä kotiin. Onneksi minun isini on kiva.

Viime aikoina myös Saara on ruvennut kiusaamaan minua. Ehkä hänkin haluaa suositummaksi. En ymmärrä.

Tomin koira


Nähdään taas, Alpo.

3 kommenttia:

  1. Tomin koira näyttää tosi pelottavalta!!!!

    VastaaPoista
  2. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAH ihan oikein sulle!!!!! XDDDD:DD:DDDddddxddD

    VastaaPoista
  3. Älkää kiusatko alpoa!!!! Punapäissä ei ole mitään vikaa!!!

    VastaaPoista