Tänään välitunnilla isot pojat kiusasivat minua, koska olen lyhyempi kuin he. He nimittelivät minua "tapiksi" ja sanoivat etten ikinä kasva yhtä isoksi kuin he. Myös luokkani pojat kiusasivat minua, vaikka he ovat yhtä pitkiä kuin minä. En ymmärrä.
Tänään äidinkielen tunnilla meidän piti lukea ääneen, mutta minä änkytin ja kaikki nauroivat minulle. En ollut edes ainoa, joka oli hidas lukemaan, mutta minusta ei vain pidetä, vaikka yritän kaikkeni. En ymmärrä. Äiti sanoi, että opin kyllä lukemaan, mutta en yhtä nopeasti kuin muut.
Tänään jouduin taas olemaan hippa, koska Ville ja Tomi sanoivat, että punahiuksiset eivät voi olla muuta kuin hippoja. Meidän luokallani ei ole ketään muuta punahiuksista, joten joudun olla aika usein hippa... Ville ja Tomi sanoivat kaikille, etteivät punapäät pääse taivaaseen. Minun pitää kysyä tätä äidiltä.
Nähdään taas, Alpo
Sul ei oo sieluu etkä siks pääse taivaaseen
VastaaPoistaKyllä punapäätkin pääsee taivaaseen!!! PS. Mulla on oikeesti tosi iso sielu!!
PoistaMissä tissit?
VastaaPoistaEi hätää Alpo minä kuuntelen! T: ystäväsi Elmo Lippojoki PS. Punapäät pitää yhtä
VastaaPoista