Idan, Essin ja Annin psykologia 2 työ (Sotungin lukio, 2014)

keskiviikko 30. huhtikuuta 2014

2.2.2014

Moi taas!

Ostin eilen uudet lenkkarit, ja niillä pääsee tosi lujaa! Huomasin myös, että olen saanut uuden ystävän. Kiitos Elmo, että kuuntelet ja olet siellä. Toivottavasti sinunkin lenkkareillasi pääsee lujaa!

Saara tönäisi minut tänään lumihankeen ja minulla meni lunta takin sisään. Muut oppilaat nauroivat minulle, mutta välituntivalvoja ei huomannut. Onneksi minua ei sattunut, mutta sulanut lumi kasteli paitani.

Olen mennyt kouluun vahingossa kaksi kertaa paita väärinpäin, ja se oli todella noloa. Sen jälkeen minusta alkoi tuntua, että kaikki mitä teen, on koulukavereideni mielestä noloa. Joskus Tomi ja Ville vieläkin muistuttavat siitä ja silloin kaikki nauravat. On Tomillakin varmasti joskus ollut paita väärin päin.

Minut valitaan liikuntatunnilla aina viimeisenä ja se on tosi ikävää. Eilenkin kun pelattiin jalkapalloa niin tein maalin, mutta kukaan ei hurrannut yhtään, vaikka silloin kun Ville teki maalin niin kaikki meidän joukkueesta hurrasi tosi paljon.

Mun uudet lenkkarit

Nähdään taas, Alpo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti