Äiti sanoi tänään, että minun pitäisi alkaa ansaitsemaan viikkorahani tyhjentämällä astianpesukoneen kerran viikossa, mutta kun olen kerran niin huono kaikessa muussakin niin tuskin osaan tehdä sitäkään.
Haluaisin ehkä aloittaa jalkapallon, mutta ei kukaan varmaan ikinä syöttäisi minulle tai hurraisi jos tekisin maalin. Sitä paitsi minua ehkä alettaisiin kiusaamaan myös jalkapallojoukkueessa.
Eilen meillä oli ystävänpäivädisco ja siellä soitettiin hyvää musiikkia. Menin tanssilattialle tanssimaan, mutta sitten kaikki alkoivat nauramaan ja sanoivat että näytän tyhmältä. En halua tanssia enää ikinä.
Olen vähän ihastunut yhteen tyttöön meidän luokalta, mutta hän ei kuitenkaan tykkää minusta niin en aijo kertoa sitä hänelle. Vaikka hän on Saaran kaveri niin hän ei ikinä kiusaa minua, mutta varmaan pitää silti minua ällönä.
Nähdään taas, Alpo.


