Kävin tänään isin luona ja meillä oli kiva poikien päivä. Kun olin pieni, äiti ja isä riitelivät aivan kamalasti, ja silloin isi ei viettänyt kanssani aikaa. Nyt kun he ovat eronneet meillä on aina kivaa yhdessä, kun saamme tehdä poikien juttuja.
Meidän luokalle tuli tällä viikolla uusi poika, Jon, mutta se ei ole hänen oikea nimensä. En muista mikä hänen oikea nimensä on, mutta se oli tosi hankala. Hän muutti ulkomailta Suomeen, mutta osaa kuitenkin vähän suomea. Hän suuttuu tosi helposti ja eilen hän löi minua, koska vahingossa tönäisin häntä välitunnilla. Opettaja sanoi, että Jonin pitäisi oppia Suomen tavoille.
Kerran kun menin Tomin kodin ohi, hän huuteli minulle rumia sanoja, vaikka hänen äitinsä oli pihalla hänen kanssaan. En ymmärrä. Minun äitini ainakin olisi kieltänyt minua, ja olisin saanut arestia. Äiti sanoo, että Tomilla on sellainen vapaa kasvatus. En tiedä, mitä se tarkoittaa.
Isi
Nähdään taas, Alpo
